Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Kim Lagerhem - 16 januari 2012 09:45

Har haft en grym helg här i Stockholm - vilket var förväntat :) I fredags besökte jag, Yasmine och Maria Fridays och åt hamburgare + efterrätt och pratade om allt som missats sen sist. Efter några öl tog vi oss vidare till Lemon Bar där vi sedan dansade ömsom hämtade andan fram till kl 3 - har nog inte varit med om mer trängsel än så på ett uteställe :P

Blev övernattning hos Maria där vi fick oss en 8 timmars sömn innan det var dags att gå på stan lite. Hittade ett par shorts som får åka med till thailandet, vi var sugna på att ta en bio men råkade missa 15 föreställningarna så istället åkte vi och hyrde film, köpte lite godis o fixade sushi och begav oss tillbaka till henne. Romantisk komedi följt av thriller varav båda var väldigt sevärda, avslutade sedan med Mammoth som helt klart var mer än sevärd :)


Igår begav jag mig hem till syrran för att fräscha till mig lite och byta kläder, vid 14.30 satt jag sedan på läktaren i Sjöstadshallen och väntade på att Farstas herrlag skulle beträda planen. Matchen var på tok för spännande och slutade tyvärr med förlust i förlängningen.. Fick chansen att åka flashig bmw hem till Martin sen där vi gick och köpte en otroligt god pastarätt - där portionen dock var något oversized - och även där tog igen missad tid :) Framåt 21 begav jag mig till bäste krull där vi kopplade in hennes nya tv, drack te och pratade killar :P


Nu sitter jag här efter en skön sovmorgon och kikar på Pelikanfallet och ska snart ta mig lite rostade mackor med te medans Ullis är och jobbar. Ska inom kort bege mig till Farsta Centrum för att fixa passkort, växla lite cash och kika om det är ngt mer vettigt jag kan inhandla inför morgondagen. Blir nog en lunch/fika med Jossan också, var en evighet sen vi sågs sist så det ser jag fram emot. Sedan återstår det bara att se vart jag hamnar för middagen, sover med största sannolikhet hos syrran idag så jag kan vakna upp lite lagom tidigt och förbereda allt inför resan till Arlanda - tror knappt att det är sant att planet går imorgon..

Cant wait!

Presentation


A girl who plans to photograph her way through Asia and return with a stunning portfolio, new life experience and a lovely tan ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards