Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Kim Lagerhem - 12 januari 2012 08:35

Inom 15 min åker jag med Jessica till jobbet med all packning - som f.ö nu känns frustrerande tung.. Känns väldigt konstigt att veta att jag inom några timmar kommer sitta på bussen mot Motala och inte återvänder förrns om 4 månader. Kommer sakna alla vänner nått fruktansvärt men kommer förhoppningsvis ha en smått oförglömlig resa i bagaget när jag återvänder :)


Bussen går 12.10 mot Mjölby där jag blir upplockad av föräldrarna som slutar jobba runt 16. Sedan bär det av till huset där jag ska lämna lite småsaker, äta en god middag och umgås. På fredag morgon bär det återigen av mot Mjölby där bussen till Stockholm går 11.35 Sedan återstår detbara att lista ut vart jag ska ta vägen när jag väl kommer fram till Cityterminalen :P


Nu är det alltså bara lite mer än 5 dygn kvar innan vi lämnar Sverige, känns pirrigt måste jag säga. Hoppas att jag inte glömt något eller packat för mycket onödigheter. Isåfall får jag helt enkelt lov att slänga lite grejer längs vägen :) Ska åtminstone bli väldigt skönt att få lämna kvar min sportväska i Stockholm när det bär av mot Arlanda så man slipper bära på 3 halvtunga väskor :P


Nu måste jag göra lite mackor så man har frukost och matsäck, sedan ska jag nog fördröja lite tid med att skriva mer i min "tips-bok" på jobbet.

Datorn får snällt stanna hos Jessica så blogginläggen kommer säkerligen bli lite mer utspridda framöver.. Tur att man ändå har internet i mobilen fram tills man åker och att det verkar finnas gratis wifi utspritt över SOA :)


Over and out

Presentation


A girl who plans to photograph her way through Asia and return with a stunning portfolio, new life experience and a lovely tan ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards