Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Kim Lagerhem - 2 januari 2012 23:30

Försov mig imorse.. Av någon anledning ville inte alarmet gå igång så vaknade vackert 8.20 och missade därmed den planerade vaccinationen, men hann åtminstone i tid till jobbet :)


Nu ikväll har jag hunnit lite längre i min packning inför flytten, börjar se rätt tomt ut nu vilket känns bra.

Imorgon börjar jag 12 så ska försöka komma upp relativt tidigt så jag hinner packa lite till innan det är dags att åka in för att få till vaccineringen :) Sen blir det nog en sushi som får nöjet att ge mig energi inför en jobbkväll..probably


Känns ändå som att flytten på fredag kommer gå rätt smidigt, har några snälla grabbar som kommer hjälpa till och Jessica har lovat att bära såväl kuddar som ps2-gitarrer - det säger väl allt?

Återstår bara att svänga förbi Humlans och betala skiten så jag får tillgång till mitt förråd också, kan ju vara hyfsat nödvändigt faktiskt..


Hämtade annars ut 2 paket på Willys idag, eller 1 paket och ett vilselett kuvert skulle jag nog vilja påstå.. Kuvertet innehöll mitt efterfrågade Ica-kort och paketet innehöll min efterlängtade beställning från NetOnNet;

http://www.netonnet.se/art/foto/videokamera/videokamera-aventyr/kodak-zx5playsportred/151427.5272/

http://www.netonnet.se/art/ljud-och-musik/horlurar/in-ear/onbynetonnet-ex-25/158983.3196/

+ två minneskort.


Nu börjar det dock bli god tid att gå och lägga mig, gäsparna kommer med jämna intervaller och jag har mycket att göra imorgon! Tack Mårten för lån av kartonger och skjuts, uppskattas enormt :)


Oyasuminasai

Presentation


A girl who plans to photograph her way through Asia and return with a stunning portfolio, new life experience and a lovely tan ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards