Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Kim Lagerhem - 3 januari 2012 23:58

Idag masade jag mig ur sängen strax efter 8 för en dusch och lite snabbpackning innan det var dags att åka in och ta vaccinationerna. En spruta, ducoral och ett recept på Malariaprofylax och 770 kr senare var jag på väg vidare.. (Pengarna har dock inte dragits från mitt konto än - de hade problem med datorerna för tillfället så har jag tur kanske de missar dom ;P)

Smet in snabbt på apoteket då jag hade tid över och tänkte att jag lika gärna kunde plocka ner hela min inköpslista i korgen.. Shoppade just då som man helst skulle vilja shoppa - dvs utan att bry sig om kostnaden.. Något som inte var riktigt lika roligt längre när man kommer fram till kassan och får höra att man ska betala 1200 kr haha.. Liiite ångest men wtf, behövde ju grejerna så fick lov att vara så :)


Nu efter att ha jobbat kväll sitter jag framför Eddie Izzard med härlig värk i armen och nojjar över att jag inte får så värst mkt sömn inatt, men jag har iaf packat ytterligare lite till så nuuuu är det inte mycket kvar! Har ju trots allt bara 2 dagar kvar på jobbet så lite sömnbrist kan jag nog leva med - har ju ändå sovmorgon 4 månader framåt sen trots allt ;)

Imorgon blir det Humlans efter jobbet för att betala lagret och få kod o grejer.. Sen blir det säkerligen lite mat med garage-gänget vilket ska bli trevligt värre. Bowling med jobbgänget väntar på torsdag eller fredag kväll så blir nog säkert sen kväll/natt imorgon me för att hinna klart med packningen! Phu..

Presentation


A girl who plans to photograph her way through Asia and return with a stunning portfolio, new life experience and a lovely tan ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards